BUTIKKENE VÅRE
Manglerud senter Hovedbutikk
Telefon: 22 26 08 00

Lagunen Storsenter i Bergen
Telefon: 55 13 75 55

Farmandstredet i Tønsberg
Telefon: 33 36 79 90

Sandvika Storsenter i Bærum
Telefon: 67 54 01 07

Besøk oss gjerne på Facebook

Om retur og angrerett

Ikke avhentede pakker  
 
Har du av en eller annen grunn ikke hentet ut pakken din på posten og den er returnert tilbake til oss blir du belastet for utgående porto kr. 139,- samt returporto og vår administrasjonsavgift. Returporto er for tiden minimum kr. 100,- og Administrasjonsavgift kr. 90,-. Dette for å dekke våre kostnader ved uavhentede pakker. Altså minimum porto og administrasjonsavgift på totalt kr. 329,- pr pakke / ordre.
 
Angrerett
 
Hos Mye Moro har du rett til å angre ditt kjøp, eller bytte varen innen 14 dager i henhold til angrerettloven, så sant varen er ubrukt og ligger i original forpakning. Varen må være fullt ut salgbar. Porto & Returkostnader må du selv dekke uansett grunn, om du angrer kjøpet eller ønsker å bytte varen. Om du ønsker å bytte, sender Mye Moro deg en ny vare kostnadsfritt. Mye Moro forbeholder seg retten til å ikke ta i mot eller akseptere retur på brukte og eller ødelagte varer eller forpakninger. Alle varer som returneres må være hele, ubrukt og i original forpakning. Vi aksepterer under ingen omstendighet pakker sendt i retur pr oppkrav.
NB! Parykker, barter, tenner, sminke, undertøy og intim-produkter kan ikke returneres pga hygieneårsaker.
Produktreturer som ikke godkjennes kastes, vi sender ikke disse tilbake.
 
Vær vennlig å ta kontakt med oss på forhånd om du ønsker å returnere varen(e) du har mottatt, hvis ikke kan returen bli avvist.
Vi dekker ikke returkostnader uansett grunn.
Legg alltid ved en lapp merket med ordrenummer, årsak til retur, ditt navn og kontonummer.
Vi overfører beløpet primært elektronisk via DIBS, sekundært via Bank til Bank.
Behov for Angrerettskjema? Følg denne linken og skriv ut:
Last ned angrerettskjema
 
Reklamasjonsrett 
 
I henhold til kjøpsloven har du to års reklamasjonsrett. Reklamasjonsretten gjelder kun om du har brukt varen på alminnelig og forsvarlig vis, og ikke selv har forvoldt skade på varen eller brukt den feilaktig. Vær vennlig å ta kontakt med Mye Moro før du returner en vare. Hvis du oppdager feil eller mangler ved forsendelsen, må du omgående ta kontakt med Mye Moro, jfr kundens undersøkelsesplikt.
Hvis du oppdager at en pakke er skadet allerede ved avhenting på postkontoret, må du melde fra om dette med en gang på stedet. Oppdager du en transportskade først når du kommer hjem og åpner emballasjen - ta med deg hele forsendelsen inkludert emballasjen tilbake til postkontoret og fyll ut et skadeskjema. Postpersonalet vil hjelpe deg med utfyllingen.